onsdag 20 oktober 2010

Handikappad

Blä vad det är segt att ha en stukad fot! Känner mig en aning handikappad här då det är en hel process att ens ta sig till och från toaletten. Foten känns i alla fall liiite bättre idag än vad den gjorde igår, men jag kan fortfarande inte gå. Kan bara stödja pyttelite på hälen. Men belastar jag även den för mycket gör det mycket ont.

Jäkla skit att detta skulla hända nu! Jag skulle egentligen till Ängelholms arbetsförmedling imorgon förmiddag och göra två intervjuer med jobbcoacher där men det funkar ju inte när jag inte kan gå. Hur ska jag kunna ta mig till och från tåget? Jag hade behövt ett par kryckor... Nej jag får boka om det och hoppas på att dom har tid i början på nästa vecka. Jag ska även göra en intervju imorgon här i Helsingborg som jag faktiskt har tänkt försöka genomföra. Om jag går i god tid borde det gå. Känner jag att jag inte kan gå så får jag väl ta bussen då, inte mer med det. Men förhoppningsvis är foten bättre imorgon.

Det syns inte så bra på bilden men den är lite svullen.

2 kommentarer:

  1. Usch! :( Vad tråkigt att du har stukat foten. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Det går över,även en stukad fot. Synd att det ska sinka dina intervjuer... Smörj nu ordentligt med Zon eller annan smärtstillande salva. du måste ju bli helt återställd till vår shoppingtur. Kram Kram/mama

    SvaraRadera