tisdag 26 oktober 2010

Jag tror jag blir galen

Dom håller på att (total)renovera en av lägenheterna på våningen ovanför oss så ja... ni kan ju tänka er hur mycket det bankas och borras och hamras och levs om här! Detta är inte bara ett störande moment när det gäller koncentrationen utan det bidrar även till att det är svårt för mig att transkribera mina intervjuer! Jag hör ju knappt vad som sägs och jag måste spola tillbaka typ hela tiden! Skitstörigt!

Jaja, det finns inte så mycket att göra åt det. Bara det att det tar längre tid och det gör mig lite stressad...

3 kommentarer:

  1. 08-22 får man låta i en lgh, sen ska det va tyst.

    Tystnad i dag är en bristvara.

    Har du pratat m dem?

    Kommunikation brukar hjälpa, det ska helst inte bli ett fall för Grannfejden.

    SvaraRadera
  2. Dom håller på 08-17 så det är ju inom "reglerna".

    Nej jag har inte pratat med dom och jag vet inte vad jag skulle säga i så fall. Dom gör ju inget fel så stör det mig så mycket så är det ju i så fall jag som får hitta någon annan stans att vara. Det är nog ingen risk att det blir ett fall för Grannfejden :)

    SvaraRadera