onsdag 27 oktober 2010

Vägning vecka 10

Vikt:
Viktförändring: -0,1 kg
Total viktminskning: -8,6 kg

Mått:
Överarm: -0 cm (Totalt: -2 cm)
Mage: -1,5 cm (Totalt: -9 cm)
Höfter: -0 cm (Totalt: -10 cm)
Lår: -0,5 cm (Totalt: -6 cm)

Total måttförändring denna veckan: -2 cm
Total måttförändring sedan start: -28 cm

Med tanke på att jag inte har tränat någonting alls under veckan pga. min stukade fot är jag nöjd över resultatet. Jag trodde att det skulle bli några hekto plus. Dessutom har jag "fuskat" lite när det gäller kosten och "unnat" mig lite för mycket. Men jag mår ju inte bra av att göra så, varken psykiskt eller fysiskt, så jag ser inte meningen med det. Fast det jobbigaste just nu är att jag inte kan träna ordentligt! Jag önskar bara att min fot kunde bli helt bra så jag i alla fall kan gå snabba, svettiga promenader! Nu kan jag bara gå långsamt, i vanligt tempo.

1 kommentar:

  1. Tänk på att inte hänga upp dig för mycket på vikten, jag vet själv att jag stått still i vikt men gått ner många cm runt magen, tränar man hårt så får man ofta muskler istället så till slut går man kanske inte ner mer och kanske tvärtom ibland. Lycka till annars :)

    SvaraRadera