onsdag 10 november 2010

Dåligt på träningsfronten

Igår kväll var jag på Haket och åt med Sandra och Malena. Vi planerade lite om en julmiddag vi sa ha första helgen i december. Vi bir 10 stycken så det ska bli riktigt mysigt. Vi ska äta julmat, julgodis, dricka glögg och julmust, spela spel och sånt myspys.

Idag ska jag till Xtravaganza och träffa min hälsokonsult. Vi ska väga mig, mäta midjan och kolla min fettprocent i kroppen. Det gjorde vi innan jag började på Xtravaganzas intensivprogram. Nu har jag gått klart det programmet så nu är det dags igen. Just nu är vi mitt uppe i en månads uppehåll men om ca 2,5 vecka börjar jag på lifetimeprogrammet.

Jag tänkte stanna kvar och gymma lite efter mötet med min hälsokonsult. Jag har verkligen blivit usel på att träna efter jag stukade foten. Jag måste verkligen ta tag i det igen! Jag får för mig att jag inte har tid till det eftersom jag har så mycket med examensarbetet just nu, men jag vet att det inte är sant. En promenad kan jag alltid ta och kvällarna har jag oftast fria. Jaja, jag börjar med ett pass i gymmet idag så har jag i alla fall gjort nått.

9 kommentarer:

  1. Du är duktig tycker jag!! Kämpa på!
    pepp-kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du inte tröstäter för då blir det hungersnöd i stan...

    SvaraRadera
  3. Till SEbbe:
    Hahahaha! Rolig kommentar! Nej jag tröstäter verkligen inte. Varför skulle jag göra det? Har jag skrivit nått om det eller?

    SvaraRadera
  4. Ingenting om det, men du e ju en stor tjej, så därför.

    SvaraRadera
  5. Till Sebbe:
    Så alla som bär på några extrakilon tröstäter?! Nej du, det kan handla om 1000 olika anledningar till varför man ser ut som man gör. Dessutom tycker jag det var onödigt att skriva att det blir hungersnöd i stan. Hur schysst är det?? Nu tog jag inte åt mig, jag skrattade ju bara åt det. Men det kan såra...

    SvaraRadera
  6. Det är ju sant! Att du e en stor dam. Skrev inte deet för å såra dig, tyckte det stämmer bara.
    Och hade det inte bekommit dig så hade du väl inte ens kommenterat det, men det gjorde du, alltså stör du dig väldigt mycket på kommentaren.

    LOgisk slutsats, sippan.;)

    SvaraRadera
  7. Jag menade att jag tycker det var onödigt att du skrev att om jag tröståt skulle det bli hungersnöd i stan. Alltså biten om hungersnöd.

    Sen menade jag att jag inte tog åt mig eftersom jag vet att det inte är sanningen. Men klart att det störde mig att du skrev så, det berättade jag ju för dig att det gjorde!

    SvaraRadera
  8. I see. I never ment 2 cause U any sorrow.
    I never ment 2 cause U any pain.

    SvaraRadera
  9. Det gjorde du inte heller. Jag skrev ju att jag inte tog åt mig, men hade jag varit en sån som tröstäter och kanske mådde väldigt dåligt över det hade jag ju förmodligen tagit illa upp.

    SvaraRadera