onsdag 24 november 2010

Onsdag

Jag har varit på handledning i Malmö på förmiddagen. Nu har jag kommit hem och precis ätit lunch och läst lite bloggar. Jag följer en del julbloggar och det är så mysigt nu när dom har börjat komma igång ordentligt och bloggar om allt möjligt julrelaterat. Idag är det ju den 24:e, vilket innebär att det bara är en månad kvar till julafton! Och på söndag är det första advent vilket för mig betyder att julen äntligen är här! Vi ska storstäda och julpynta i helgen och jag ska även börja baka lite. Sen är det ju julskyltning på söndag också. Inte för att den brukar vara så speciellt men jag vill ändå helst inte missa den. Fredriksdals julmarknad är mycket bättre och den är nästa helg!

Bildkälla: www.helsingborg.se

I vilket fall så gick handledningen bra men såklart är det några grejer jag ska ändra/bättre på för att göra uppsatsen bättre. Min handledare sa att hon hade kunnat släppa igenom den som den är nu men att hon tyckte jag skulle kolla på det hon påpekat för det skulle lyfta uppsatsen mer. Så nu ska jag sätta mig med det en stund innan jag ska ner till stan och träffa Sandra. Får fortsätta imorgon och på fredag. Jag har som mål att bli klar på fredag så kan jag vara ledig på måndag och sen bara skicka in den på tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar