måndag 15 november 2010

Så mycket att göra, så lite tid!

Helgen i Polen var toppen! Väldigt skön och slapp med spabesök, god mat och lite shopping. När jag får tid över (och mammas bilder) ska göra ett inlägg om det. Just nu känner jag mig lite stressad och har knappt någon tid över till något annat än uppsatsen.Der är mycket som ska presteras under denna veckan så jag har alltså fullt upp. På onsdag ska jag dessutom klippa mig och på kvällen ska vi gå på premiären av Harry Potter och dödrelikerna (del 1). Jag hade tänkt hinna se den senaste filmen (på DVD) innan onsdag för att fräscha upp minnet lite, men vi får se om jag får någon tid över till det.

Snart kommer Andreas hem och då ska vi köra och handla och jag ska plocka på mig ett exemplar av Måns julskiva! När det är den 15:e november tycker jag att det är fritt fram att börja lyssna på julmusik! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar