fredag 31 december 2010

31 december - Nyårsafton

Den sista dagen på året är här! Tänk att 2010 snart är slut och 2011 väntar alldeles runt hörnet! Hur ska ni fira in det nya året? Jag och Andreas kommer ha en trevlig kväll hemma hos oss tillsammans med Malena och Tobbe. Vi ska äta fondue och ha det riktigt mysigt. Vid tolvslaget går vi ner mot vattnet och tittar på alla fyrverkerier och även skjuter upp några själva. Jag känner att detta kommer passa mig alldeles utmärkt eftersom jag inte alls känner för att gå på nån stor fest och ha höga förväntningar som ändå inte uppfylls. Nej jag har tappat festsuget lite pga. besvikelse, motgångar och frustration...

Det var nämligen så att från början planerade Malena och Tobbe att ha en stor nyårsfest hemma hos dom i deras hus och bjöd en massa folk. Tyvärr fick dom ställa in eftersom det var så många som inte kunde/ville komma. Vi hade byggt upp stora förväntningar inför festen och blev såklart jättebesvikna. Efter detta bestämde vi att vi skulle festa ordentligt på juldagen istället och jag började planera en 25-årsförfest med utgång hemma hos oss. Jag laddade upp och var riktigt peppad men fick tyvärr ställa in i sista stund då det till slut bara var tre som kunde komma pga. sjukdom! Så jäkla trist! Snacka om att vi har haft otur på festfronten den senaste tiden. Förhoppningsvis vänder det nu för jag och Malena planerar att gå ihop och ha en födelsedagsfest för oss båda i januari! Hoppas alla är friska och kan komma så vi kan festa loss ordentligt!

Nog om detta. Jag hoppas att alla mina fina läsare inte blir besvikna på denna nyårskvällen och får det jättetrevlig tillsammans med nära och kära!


GOTT NYTT ÅR!!!

1 kommentar:

  1. Woman-A Tribute

    Just when I´m ready to throw in my hand

    Just when the best things in life are gone

    I look into your eyes

    There´s no smoke without fire

    You´re exactly who I want to be with

    Without you
    What would I do?

    And when I´m willing to call it a day
    Just when I won´t take another chance

    I hold your hand

    There´s no smoke without fire

    Woman I love you
    Without you

    What would I do?

    Woman I love you!

    SvaraRadera