torsdag 23 december 2010

Tjugofem år

Jag hade en superbra födelsedag igår! Hur mycket grattishälsningar som helst från vänner och bekanta, och världens bästa presenter!
  • Blommor och pengar av underbara morfar och moster med familj
  • Presentkort på stenmassage av snälla Liselott (Andreas mamma)
  • Blommor, kilklackar i mocka från Vagabond och en fotokurs av min älskade pojkvän
  • En systemkamera och kameraväska av världens bästa mamma, pappa och syster
Jag är så j*vla nöjd! Systemkameran (och fotokursen) var det som var högst upp på önskelistan och jag fick det! Kan knappt fatta det! Jag är nu en stolt ägare av en systemkamera! Nu ska jag bara lära mig hur den fungerar också! :)


Dom skitsnygga skorna från Andreas ville jag också verkligen ha. Jag har gått och trånat efter ett par mockakilklackar ett tag men inte haft råd att köpa det själv. Så nu är jag jätteglad över att jag äger ett par.

Ännu finare i verkligheten än på bild!

På lördag fortsätter firandet tillsammans med mina fina vänner. Då blir det paaarteey! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar