lördag 8 januari 2011

Lördag

Idag sov jag alldeles för länge. Vilket resulterade i att jag fick typ panik och ångest och tvingade med mig Andreas ut på en promenad. Skittrist väder dock. Blött, grått och lite blåsigt. Men +2 grader så vi slapp frysa. Vi avslutade promenaden med att hyra en film, Knight and Day med Tom Cruise och Cameron Diaz. Någon som sett den? Egentligen ville vi hyra Salt med Angelina Jolie men alla var redan uthyrda.

Jag har förresten beställt gardiner till köket idag. Det blev hissgardiner i plommonlila. Hoppas det blir fint. Annars är det bara att leta vidare. När gardinerna är på plats och alla julsakerna är borta ska jag ta mig i kragen och lägga upp före/efter bilder på köket. Det är verkligen på tiden!

1 kommentar:

  1. Hej! :) nu är min tävling avslutad! kolla in min blogg och se om det var du!

    SvaraRadera