söndag 30 januari 2011

Söndag

Dålig uppdatering, jag vet. Jag har inte haft någon blogglust i helgen och har det egentligen inte nu heller. Jag vill ha blogglust och jag sätter mig ner för att skriva ihop ett inlägg men det blir bara skit så jag struntar i det. Jag ska försöka skärpa till mig nu och rädda bloggen som håller på att gå under (känns det som). Jag ska bli den "bloggerskan" som jag vill vara!

Idag har jag varit på Zumba igen med Sandra. Lika kul och svettigt som för en vecka sedan. Annars har jag bara planerat och förberett lite inför gruppvägledningen som börjar på tisdag.

Nu ska jag duscha och sen äta. Och ikväll är det ju Solsidan! :)


Ps. Grattis till fina Malena som fyller 26 idag! ♥ På lördag blir det FEST!

1 kommentar:

  1. Ja visst är Zumba kuligt!!?? Svettigt och kul.
    Solsidan e grymt roligt de me :)
    Lycka till med allt.
    peppkramar

    SvaraRadera