söndag 9 januari 2011

Till alla viktkämpar där ute

Några ord på vägen:
  • Se till att ha kul under tiden. Gör saker du tycker om och njuter av.
  • Lite motion varje dag skyndar på resultaten.
  • Det är viktigt att du planerar för din kommande vecka, hur du ska äta för att gå ned i vikt.
  • Oplanerade inköp blir ofta felköp.
  • Istället för godis, köp en blomma till dig själv. Den har du glädje av i flera veckor, godis bara för ett par minuter.
  • Om det blir fel, ge inte upp. Ta nya tag och gå tillbaka till den väg du bestämt dig för.

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas på att kunna börja om nu under veckan som kommer. :-) Men jag är rädd att jag ska misslyckas... illa.
    Hoppas det kommer gå bra för dig med gym och sånt!

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag ska misslyckas, för jag har i flera år haft en ätstörning som jag ramlar tillbaka till men jag vill verkligen lyckas att bli fri. Så jag hoppas på att klara det , men är samtidigt rädd för att misslyckas.

    SvaraRadera
  3. Så har jag inte tänkt på det förut. Men det har du ju faktiskt rätt i. :-) Det tänket ska jag komma ihåg! :-)

    SvaraRadera