onsdag 2 mars 2011

Vägning vecka 28

Idag är det fyra veckor sen jag vägde mig sist så nu är det dags för uppdatering:

Viktförändring: +/-0 kg

Total viktminskning: -10,1 kg

Ingen förändring. Jag kan säga att jag är glad att jag i alla fall inte har gått upp. Självklart hade jag helst sett -1-2 kg men med tanke på hur jag har levt den senaste månaden så är det ganska omöjligt. Jag har varit alldeles för lat, knappt tränat något alls och unnat mig för mycket godsaker.

Men nu har jag som sagt fått nog och vill se minus på vågen i fortsättningen! Jag har tagit tag i träningen igen och även maten. Jag har insett att jag inte kommer kunna gå ner över 10 kg till sommaren, men 5 kilo i alla fall (på 13 veckor). Fixar jag det kan jag känna mig nöjd.

Mitt medlemskap hos Xtravaganza går ut i augusti tror jag och jag hoppas verkligen att jag lyckats ta mig i mål till dess. Annars är det bara att fortsätta kämpa! Jag kommer absolut inte ge mig förrän jag nått mitt mål och min målvikt!

1 kommentar:

  1. hej och hå, kämpa på! det kommer gå bra det här, jag håller tummarna för dig. / ida

    SvaraRadera