torsdag 28 april 2011

Hej alla fina!

Idag är en bra dag! Jag har fått det ena toppenbeskedet efter det andra! Jag blir så glad när det går bra och mina nära och kära är glada

I förmiddags jobbade jag mitt första pass på Lärcentrum. Eller jag gick mest bredvid och försökte fräscha upp minnet och lära mig allt. Jag ska jobba på måndag, tisdag och torsdag med, så jag hinner lära mig innan sommaren. Jag ska alltså jobba timmar, vid behov (när jag kan och hinner) under maj, sen när jag tagit examen i juni ska jag jobba heltid och sen vid behov igen i juli och augusti. Känns mycket bra! Så idag sa jag bye bye till Samres. Tack för mig men nu går jag vidare och det känns jättekul! :)

1 kommentar:

  1. Vad kul syster!! Är så glad för din skull!!! Du förtjänar det bästa!!! Puss

    SvaraRadera