torsdag 21 april 2011

Vägning vecka 35

Viktförändring: +/-0 kg
Total viktminskning: -11,1 kg

Jaha, det var ju mindre kul. Jag fattar inte. Jag som tycker jag har ätit helt okej och varit duktig och joggat och allt. Får helt enkelt fortsätta och hoppas på bättre resultat nästa vecka.

Jag har förresten slutat äta soppor/shakes helt nu. Åt den sista till frukost igår och jag är sjukt less på dom. Jag kan bara äta chokladen nu men knappt ens den... Så nu ska jag äta bra, nyttig mat och hoppas på att det räcker.

4 kommentarer:

  1. Det kommer du att fixa! Heja heja!

    SvaraRadera
  2. Vecka 35? Hmm.. Tror nog bara det är vecka 16 nu?

    SvaraRadera
  3. Duvet väl, Att de är aldrig för sent att ge upp!
    Kram Pappa

    SvaraRadera
  4. Svar; haha, det där kom jag förvisso på samtidigt som jag klickat på skicka knappen, så det där var en ren spontan kommentar ;) där fingrarna gick lite fortare än vad huvudet gjorde så jag förstår precis vad du menar. ber om ursäkt för min extrema dumhet :).

    SvaraRadera