söndag 1 maj 2011

1 maj

Då var maj här och om exakt en månad tar jag examen! Jag kan inte fatta att det bara är EN liten månad kvar nu! Det är helt galet! Förlåt om jag är tjatig men jag är så lycklig över att jag snart är färdig med min utbildning, jag har ju väntat på det i 3 år nu! ;)

Hade ni en trevlig valborg igår? Vår blev jättetrevlig, trots eldningsförbud. Vi grillade, pratade om allt och inget och hade det jättemysigt i Malin och Viktors uterum. Jag ville nästan inte åka hem när klockan var efter 00.00 men både Andreas och Sandra skulle upp och jobba idag så det var inte så mycket att välja på.

Jag har blivit dålig på att ta kort men här kommer i alla fall några:

IMG_6068

Malena och Elias äter melon.

IMG_6067

Grabbarna grillar.

IMG_6073

Hemmagjord potatissallad och grillspett, mums!

IMG_6074IMG_6077

Elias mitt uppe i maten.

IMG_6079

Sandra med efterrätten. Glasstårta med daim och jordgubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar