tisdag 31 maj 2011

Examen imorgon!!

Herregud vilken dag! Först examination 10.15-12.00 och sen tenta 13.15-17.00, fast jag var iofs klar strax innan 16.00. Satt på tåget hem strax efter 16.00 men stannade utanför Landskrona och blev stående där i 1,5 TIMME! Sen bestämde dom sig för att evakuera tåget så vi fick gå längs rälsen den sista biten in till Landskrona och där skulle det gå ersättningsbussar vidare till Helsingborg. I Landskrona väntade jag i ytterligare 1 timme och ingen buss syntes till. Tillslut sa dom att tågen kunde börja köra igen så det blev tåg sista biten hem till Helsingborg. Jag skulle varit hemma kl 17.00 men kom hem kl 20.30. En aning segt kan man säga...

Nu sitter jag och tittar på Desperate Housewifes, sen blir det sängen. Imorgon ska jag upp kl 7.00 så jag hinner göra mig fin innan jag ska ta tåget till Malmö för att äta och dricka champagnefrukost i Rörsjöparken innan ceremonin i kyrkan börjar. På kvällen blir det grillbruffé och fest på Ärtholmen. Åh vad jag ser fram emot morgondagen! Har ju väntat på den i tre år nu! :)

2 kommentarer:

  1. vilka resultat du nått hittills, jag har precis hittat hit och inte hunnit läsa så långt bak i arkivet, men vilken förändring...:)
    Var stark! Du klarar det!!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Riktigt inspirerande blogg!
    Såg att du hade 3 bloggsvarssaker som du gav bort. Jag skulle vara intresserad om du har några kvar!

    SvaraRadera