fredag 13 maj 2011

Fredag den 13:e

Idag har Blogger legat nere så jag har inte kunnat blogga. Nu verkar det fungera. Jag ser dock att mitt "vägningsinlägg" från igår har försvunnit. Strunt samma, det var ju ändå inget kul...

Vad har hänt sen sist då? Jo igår var jag (och Sandra) hos Malena och grillade och tittade på Eurovision semifinalen och Big brother samtidigt. Mycket trevligt!

Fredag den trettonde idag ja. Men det har då rakt inte varit någon otursdag för min del. Jag har nämligen fått ett trevligt telefonsamtal om en anställningsintervju nästa fredag. Ett jobb som jag verkligen skulle vilja ha! Så det är bara att hålla tummarna!!

Idag har jag varit hos mamma och pappa en stund. Jag övade på coachingsamtal med mamma och ska ha ett samtal med Andreas imorgon också. Så får jag se vilket jag använder till redovisningen.

Nu ska vi gå till Hemmakväll och hyra en film. Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar