onsdag 8 juni 2011

Jobb och BD

Ikväll är jag riktigt trött. Jag är fortfarande förkyld (snart 3 veckor nu). Går och hostar och snorar hela dagarna. Bara det gör mig trött! Ovanpå detta har jag idag jobbat från kl 8.00-19.00. Vi har nämligen kvällsöppet på Lärcentrum på onsdagar och jag ska även jobba två onsdagar till. Fast inte mig emot för de extra timmarna får jag ta ut på fredagarna så jag får sluta tidigare. Skönt! :)

Jag såg förresten att den första trailern till Breaking Dawn (part 1) har kommit ut nu!! Ni får gärna kalla mig töntig, men jag längtar som f*n! :) Den har inte premiär förrän i november så det är bara att hålla ut. Jag ska läsa boken igen så länge. Den är helt underbar!



No measure of time with you would be long enough, but we'll start with forever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar