söndag 28 augusti 2011

Bridesmaids


Ikväll har jag varit på bio med min fina Sandris och en av hennes kollegor. Eftersom alla som har sett Bridesmaids säger att det är så himla rolig och att man skrattar hela tiden var vi ju tvungna att kolla om det stämde. Nja, jag vet inte riktigt om jag håller med. Jag hade ganska höga förväntningar efter att ha hört allas hyllningar och tyvärr blir jag ofta lite besviken när jag har det. Visst var den bra och den var rolig, men jag tycker inte den var JÄTTErolig och jag skrattade inte hela tiden. Dessutom har jag mycket svårt för kiss- och bajshumorn. Jag fattar inte alls vad det är som är kul med bajs, spyor osv. Nej jag äcklas bara! Men filmen hade sina roliga stunder så den får i alla fall godkänt! :)

1 kommentar:

  1. Den vill jag också se :D Fast precis som dig har "alla" mina vänner sagt att den är så himla bra så jag lär ju också bli besviken ;)

    SvaraRadera