torsdag 4 augusti 2011

Long time no see

Nu är det snart en vecka sen jag skrev sist...

I lördags vad jag på festivalen med Sandra. Vi började med Sangria hemma hos mig för att sedan fortsätta med rosé nere i stan till Eric Saades konsert. Det började dock huuur mycket folk som helst och det började dessutom spöregna så vi skyndade oss till Helsing. Där hittade vi trevligt sällskap och hann även med några goda drinkar innan Andreas slutade jobba och anslöt till oss. Kvällen avslutades med en kebab på Kebabhouse. Ja det var en mycket trevlig kväll!

I måndags var jag tillbaka på jobbet igen. Slut på mina två slappa semesterveckor. Och jisses vilken tuff start jag har haft. Vi har haft massvis att göra. Har ätit lunch mellan kl 13.30-14.30 hela veckan! Behöver jag skriva att jag har varit tröttare än trötter på kvällarna? I tisdags samlade jag ihop mina sista krafter för att ta tag i träningen igen tillsammans med Sandra. Jag fick en kupong av henne med en veckas fri träning på Aktiverum så det blev ett tufft Bodypump-pass. Ja jäääklar vilken träningsvärk jag har haft och fortfarande har! Och ikväll ska vi till gymmet. Det får bli mest kondition idag känner jag.

Imorgon är jag i alla fall ledig, långhelg, ska bli hur skönt som helst! Det blir dock ingen lugn helg men mer om den hinner jag inte berätta nu för nu måste jag skynda mig till Aktiverum.

2 kommentarer: