söndag 4 september 2011

Ännu en härlig helg

I fredags blev det en utgång som heter duga! Det blev billiga en skön mix av billiga drinkar, fantastiska vänner (och pojkvän) och en massa dansande till underbar musik. Vi var hemma vid 4.00 efter att jag hade tjurat lite över att McDonald's hamburgare är så äckliga! Haha :)

Gårdagen tillbringade jag mestadels liggandes i soffan, äckligt bakfull. Det är orättvist. Jag som tyckte jag blev precis lagom onykter "belönas" med en hemsk bakfylla! Är det ens lönt att dricka överhuvudtaget kan man ju fråga sig? Tydligen verkar jag tycka det eftersom jag idag begav mig till Bordershop i Tyskland för att inhandla billig sprit, vin, cider osv. Det blev en trevlig heldag tillsammans med Andreas, Sandra och Chrille. Sandra ska snart ha en stor 25-års fest så hon handlade en hel del till den. Jag och Andreas hängde mest med som sällskap men lyckades bränna en del pengar ändå. Jaja, nu behöver vi i alla fall inte besöka systemet på ett tag! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar