måndag 24 oktober 2011

BodyCombat

Är nyligen hemkommen från jobbet och det var ingen rolig tågresa från Lund kan jag påstå. Ungefär såhär:



Nu ska jag strax iväg till Aktiverum och träna lite självförsvar med BodyCombat tillsammans med Sandra. Har inte testat det innan så det ska bli kul! BodyCombat är ett pass med massor av kraft och energi! Med tekniker från karate, boxning och muy thai utmanar du din fantasimotståndare, samtidigt som du förbrukar massor av energi, blir skickligare, starkare och får större självförtroende.

1 kommentar:

  1. Sv. Jag sökte på google efter "nedräknare till blogg". Den här sidan tog jag hjälp av: http://www.oneplusyou.com/bb/countdown

    Där kan du enkelt ändra vad du vill att det ska stå i din nedräknare, vilket datum, vilken färg osv.

    Eftersom att du och jag använder olika bloggplatser så vet jag inte riktigt hur eller var man ska klistra in "koden" (den som står på sidan som jag länkade) i blogspot. Men söker du på google så är jag nästan hundra procent säker på att du får reda på det, det mesta finns ju där =) Lycka till!

    SvaraRadera