söndag 16 oktober 2011

Helg i Växjö

Helgen i Växjö tillsammans med världens bästa mamma, syster och svåger har varit toppen! Jag har sovit gott på hotell, ätit gott på restauranger och caféer (och hotellfrukosten), shoppat loss både i centrum och på ett köpcentrum. Och vilket fint väder vi har haft! Hösten är allt bra härlig när det är soligt väder! Alla fina färger i naturen blir så otroligt vackra! Fler soliga höstdagar ser jag fram emot!


Jag känner mig faktiskt lite less på att vara hemifrån nu och bo på hotell. Visst, jag älskar att sova på hotell och äta hotellfrukost! Men jag har ju knappt varit hemma på 12 dagar nu. Så "borta bra, hemma bäst" stämmer verkligen! Jag kan tom. påstå att det känns bra att återgå till vardagen imorgon. Det blir jobb och sedan träning med min PT och även Step burner med Sandra efter det. Så dubbelpass imorgon alltså. Nu ger jag järnet fram till jul! Bara lite mer än två månader kvar nu ju! Let's go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar