måndag 31 oktober 2011

Samsung i9100 Galaxy SII - White

Äntligen! Min nya fina telefon har kommit! Jag beställde den den 19:e och fick då beräknad leverans till den 25:e men den kom först IDAG! Jag kan inte beskriva hur otålig jag har varit de senaste dagarna, men NU är den äntligen min! Så nu är det bara för er, kära bloggläsare, att börja tips mig om vilka appar man ska ha! Jag känner att detta är en nästintill ny värld som öppnas så jag tar tacksamt emot tips! :)

För tillfället ligger den på laddning och jag ska strax iväg och träna så jag kommer inte hinna bekanta mig så värst mycket ikväll tyvärr. Men jag är säker på att jag har mycket kul att se fram emot. Så tipsa på nu är ni snälla! :)

1 kommentar:

  1. Sv: Jo precis, den utspelar sig under julen men vad jag menar är att den inte fokuserar på julen i sig :) Men den är galet mysig!

    Fin blogg förresten!

    SvaraRadera