torsdag 15 december 2011

Noel ♥

Efter jobbet körde jag och Sandra till våra fina vänner och nyblivna föräldrar Malena och Tobbe. Det lilla nytillskottet är helt underbar. Jag är fullkomligt förälskad i det lilla miraklet och njöt av varje sekund som han låg i min famn och tittade på mig med en fundersam blick. Tänk att han äntligen är här! Jag kan fortfarande inte fatta det. Han som legat i den där stora, runda och framförallt fina magen i över 9 månader. Lilla lilla vän ♥ Det ska bli så kul att följa honom!

IMG_7628

IMG_7631 IMG_7633IMG_7640

IMG_7648 IMG_7650IMG_7644

IMG_7663

IMG_7664

SÖTNOS!

5 kommentarer:

  1. Han är helt underbart söt :)

    SvaraRadera
  2. Men vilken liten sötnöt =)

    SvaraRadera
  3. Tack för den fina presenten...vi har hängt upp den i hans fönster nu :))

    Idag har vi även invigt vagnen, det var mkt upskattat!!

    Hoppas ni får en mysig helg!!
    Hälsa Sandra ;)

    Kram!!!

    SvaraRadera