fredag 23 december 2011

STORT TACK

för alla grattishälsningar jag fick igår! Både här på bloggen, på facebook, via sms och telefon och såklart vanligt via ansikte mot ansikte också :) Jag hade en mycket mysig dag med först julavslutning på jobbet och sedan födelsedagsmiddag hemma hos mamma och pappa på kvällen. Andreas hade tagit ledigt så han var med och Susanne hade kommit "hem" för att fira jul så hela familjen var samlad. Och Lady var också med såklart!


Nu ska jag strax iväg och fixa det sista inför morgondagen. Andreas jobbar ikväll så jag kör till mamma och pappa igen för att äta och titta på uppesittarkvällen. Jag och Susanne planerar att vinna finfina vinter som exempelvis en miljon! ;)

Jag önskar alla mina läsare en mysig "dan före dan" och hoppas ni slipper julstressa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar