tisdag 29 maj 2012

Förvirrad och frustrerad

Idag känner jag mig en aning förvirrad och frustrerad. Jag fick en jättebra besked igår kväll, dock har jag lite svårt för att glädja mig över det nu eftersom det ligger en bra bit in i framtiden och för att jag även fick ett annat besked som kändes både tufft, orättvist och ledsamt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till dessa nyheter. Ska vi behöva vänta ett år till!? Nej det vägrar jag! Jag orkar inte det! Då får vi acceptera att vi inte kan komma direkt till vårt mål utan måste ta det ett steg i taget och låta det hela ta längre tid. Åh, jag som hade fått upp hoppet om att kunna gå direkt till målet utan att behöva dra ut på det och ta det i delmål. Suck! Vad ska vi göra? Vad är rätt att göra? Är vi dumma om vi gör si eller gör så? Det är många frågor som snurrar i skallen och jag hoppas innerligt att jag får svar inom de närmaste månaderna.

Just nu känns allt väldigt orättvist! 

2 kommentarer:

  1. Livet är extra tungt ibland men jag hoppas att det löser sig och att det inte är något seriöst som hänt :(
    Ta hand om dig! :)

    SvaraRadera
  2. Usch det lät inget vidare...nu vet jag ju inte vad det gäller, men jag hoppas att det löser sig för er snarast!

    Sv: Tack för fin kommentar! Jag kommer också hamna på BMI 22,5 när jag har nått min målvikt. Dock så är det måååååånga år sedan jag vägde 65 kg (som är mitt mål) så jag vet inte om jag kommer att trivas i den vikten, men det återstår att se :)
    När hoppas du nå din målvikt, vad har du för "tidsperspektiv"?

    Ha det så gott du kan!
    Kramar

    SvaraRadera