onsdag 27 juni 2012

Tillbaka på banan...

Midsommarhelgen var lugn och skön. Det regnade hela lördagen och söndagen så jag och Andreas var mest inne och hade det mysigt och (tyvärr) åt en hel del godsaker. Detta gjorde att jag inte ville ställa mig på vågen i måndags. Såhär i efterhand känner jag även att det blev lite för mycket av det goda. Det var väldigt gott men det var inte riktigt värt det. Nu är jag i alla fall på banan igen och kommer väga mig på måndag som vanligt.

Igår hade jag en trevlig heldag med Sandra. Första var jag och klippte mig och gjorde slingor. SÅ skönt att vara fräsch i håret igen! När jag var klar mötte jag upp Sandra i stan och vi fick en bra shoppingrunda. Jag fyndade ett par jeans för 150 kr och Sandra hittade en massa bikinis på rea. Den lyckosten ska till Mallorca på fredag! Åh jag vill också åka till solen och värmen! Jag är så trött på detta skitvädret! Inte ens 15 grader och bara regn eller i alla fall mulet. Vart är sommaren!? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar