fredag 21 september 2012

Fika på Kafferepet

Fredag idag och det känns såklart bara bra! Trots att jag inte jobbar för tillfället är det ändå extra skönt med fredagar när man har en helg härlig framför sig. Det är extra skönt att Andreas också är ledig på lördagar och söndag nuförtiden. Så vi kan göra saker tillsammans på helgerna. Annars jobbar han måndag-fredag kväll som det ser ut nu, och förmodligen kommer vara resten av detta året. Men jag ska inte klaga. Jag tycker faktiskt det är ganska mysigt att vara hemma själv på kvällen och få bestämma vad jag vill titta på på tv:n. Sen tränar ju jag och Sandra i princip varje måndag-torsdagkväll. Så jag klarar mig fint! 

Idag har jag hunnit med en mysig fika med lilla mammi på Kafferepet i stan.


Apropå fika, vilket underbart program som hade premiär igår; Hela Sverige bakar! Ett äkta Anna-program som jag definitivt kommer följa i höst! 

1 kommentar:

  1. Hela Sverige Baka är ett program i min smak med. Nackdelen är att man själv blir sugen på att baka när man ser programmet.

    SvaraRadera