fredag 14 september 2012

Fredaaag

Det är en regnig och blåsig fredag idag men det gör ingenting för jag ska ändå bara vara hemma och mysa.

Igår kväll blev jag och Sandra bjudna på middag och filmmys hemma hos Malena. Det var mycket gott och mysigt. Tobbe jobbade och Noel var hos farmor så det blev en tjejkväll med bara vi tre. Precis som förr 

Jag tänkte att jag ska fixa lite med mitt personliga brev idag också. Min jobbcoach hade några tips och tankar kring det. Och eftersom jag har sökt över 100 jobb med det som det är nu så är det nog bra med lite förändring..

Önskar er alla en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Tack för igår!!Mys
    Hoppas ni får en mysig helg vänner!!Kramis

    SvaraRadera
  2. Personliga brev är verkligen inte det lättaste!

    Jag tycker jag har ett vettigt brev som jag alltid anpassar utifrån annonsen/företaget men nej verkar inte gå hem. Who knows men jag fortsätter hålla tummarna att något poppar upp snart :)

    SvaraRadera