tisdag 29 januari 2013

Måndagsshopping

Igår fick jag ett shoppingsug och åkte ut till underbara Väla efter jobbet. Den främsta anledningen var egentligen att det var 20% på Intersport för alla som tränar på Aktiverum. Så jag tänkte att jag skulle passa på och köpa en ny tränings-BH som jag verkligen behöver. Sagt och gjort!

Jag var även på jakt efter en ny vår/höstjacka. Letade som en galning i höstas men hittade inte någon som föll mig riktigt i smaken. Igår hittade jag inte bara en, utan två! Eftersom de är i lite olika stilar (eller vad man ska kalla det) fick båda följa med hem och jag ska fundera lite till på om jag ska behålla båda eller lämna tillbaka en…

När jag väl var på Väla kom jag på att jag “behövde” nya boots också, och gärna ett par stövlar med. Jag hade i princip gått sönder bootsen jag köpte för 200 kr i Köpenhamn i september så ett par nya skulle sitta fint! Självklart knallar jag in på Skopunkten där dom alltid har antingen tag tre och betala för två, eller tag två och få halva priset på ena paret. Då går det ju inte att bara köpa ett par, nej två par fick det bli - ett par boots och ett par stövlar!

Ja det blev alltså en hel del shopping till mig igår! Det är faktiskt väldigt sällan jag spenderar mer än 200-300 kronor på ett plagg/en vara, så jag ville unna mig detta. Och det var faktiskt inga onödiga köp heller. Allt kommer användas flitigt! Okej möjligtvis inte hårklämmorna. Men dom blir i alla fall fina i håret i vår och sommar!

134206074390360755hmprodS0000006921828_F_W40_20121217170053

93101188383029310250041374

hår

8 kommentarer:

  1. Vilken storlek är det på bysthållaren?

    Fin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Killgrej;)

      Du e en änglavarelse i mänskoskrud.

      Fyllig och sensuell. Helt oemotståndlig;)

      Gud var på riktigt gott humör när han skapade dig.

      Radera
    2. Jag tackar så mycket för komplimangerna!

      Radera
  2. Man måste unna sig lite shopping ibland, du köpte ju bra saker :)
    Vart köpte du jackorna? Letar efter exakt den stilen, en snyggare svart och en blå..himla bra smak du har :)
    Kram

    (hahaha vem tusan frågar efter storlek på "bysthållare"..hahaha)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju dumt att jag glömde skriva ut vart jag köpte jackorna! Den svarta är från H&M och den blå från Lindex.

      Haha ja det var en märklig fråga! :)
      Kram på dig!

      Radera