söndag 10 februari 2013

Söndag

Ja det är ju söndag idag men det är fortfarande helg! Denna helgen har vi inte gjort så mycket. Känns som vi haft något inplanerat varje helg nu ett tag så det har varit skönt. Dessutom mådde jag inte riktigt bra igår. Hade en hemsk huvudvärk, så hemsk att jag började känna mig illamående. Då är det bara att lägga sig under täcket och försöka sova bort det. Sagt och gjort. På kvällen mådde jag bättre och vi (Andreas) lagade en god lasagne till middag och provade även göra glass i glassmaskinen han fick i julklapp. Sen myste vi framför Melodifestivalen.

Idag håller vi på att tvätta och bakar kanel- och vaniljbullar. Perfekt "söndagsnöje"! Ikväll tänkte vi titta på Drömljus som är i stan fram till den 16:e. Verkar vara jättefint och mysigt!

1 kommentar:

  1. Duktig duktig.. själv har jag jobbat hela helgen. Gick det oxå. I lördags var det 4tim elavbrott i Väsby. Då blev det inga bullar bakade... inte ens kaffe till den nybakade sockerkakan som köket hunnit baka på förmiddagen. Otroligt så handikappad man blir utan el. Kram mama

    SvaraRadera