söndag 28 april 2013

Bloggdesign

Ikväll har jag suttit och pillat lite med designen här på bloggen. Det blev inga stora förändringar men lite nytt i alla fall. Jag ska fixa ihop en ny bild till headern snart också. Är så trött på den jag har nu men jag vet inte riktigt vad jag vill att bloggen ska heta och vilka bilder jag vill ha. Jag skriver ju inte så mycket om min "viktresa" just nu. Men jag borde börja göra det igen och jag tror även jag ska det. Även om det inte har hänt så mycket på ett år nu så pågår den ändå och är en del av mitt liv. Vare sig jag vill eller ej. Men jag vill ju även skriva om andra saker som sker i mitt liv. Bloggen är som en sorts dagbok för mig och jag skriver för min egen skull. Jag älskar att gå tillbaka i arkivet och läsa och titta på bilder från allt jag dokumenterat här. Därför ska jag nu tänka till lite extra när jag gör en ny header!

Nu är det strax dags för mig att sova. Det ska blir skönt med två veckor med bara fyra arbetsdagar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar