söndag 16 februari 2014

Tulpaner ♥

IMG_9523

I fredags köpte jag hem tulpaner. Härligt färgglada, våriga och krispiga!

Poff sa det, och så har en hel vecka passerat sen vi kom hem från Sälen. Jag vet att jag säger det ofta, men det är helt sjukt vad tiden går! I går hade vi en mysig dag. Jag och Andreas var på Babyproffsen och tittade på babyskydd. Jag tror vi har bestämt oss nu för vilket som känns bäst och säkrast för vår lilla skatt.

På eftermiddagen kom mamma, pappa och Lady hit och fikade med oss. Vi tittade på bilder från deras vecka på Gran Canaria och vår vecka i Sälen.

På kvällen hade vi vårt alla hjärtans dag firande med en massa tända ljus, vi lagade god mat (ryggbiff med grönpepparsås, hasselbackspotatis och gratinerade tomater), tittade på Melodifestivalen, åt lite godis, och bara hade det mysigt ♥

IMG_9516IMG_9526 IMG_9527

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar