söndag 20 april 2014

BF+10

10:e dagen efter BF och jag har fortfarande inga känningar. Vi har börjat ställa in oss på att det blir igångsättning. Vi har vår sista tid hos barnmorskan på tisdag. Hon kommer då boka en tid på lasarettet till på fredag - 2 veckor efter BF. Så får vi se vad dom säger där.

Påskafton igår. Vi firade tillsammans med Andreas mamma, syster och hennes vän. Det var en trevlig kväll med en massa gott att äta. Gud vad man äter under påsken! Men nu när jag befinner mig i detta tillståndet orkar jag inte bry mig. Fast det lär ju bli lite tufft att få bort sockerberoendet sen...

Idag ska det blir uppemot 18-20 grader! Just nu visar termometern strax över 16. Vi ska snart köra till mamma och pappa där vi kommer spendera resten av dagen. Njuta av solen, busa och gosa med Lady, äta gott och hoppas på att bebis bestämmer sig för att komma ut!

1 kommentar:

  1. Massa styrkekramar! ♥
    Bra ni ställer in er på det. Så får ni hellre bli överraskade. Njut allt va ni kan i det fina vädret. Kom bara ihåg att solen inte får gassa på magen för då kokar bebis och det vill vi inte ;-)

    SvaraRadera