fredag 29 augusti 2014

Fredagsmys

Helt galet att det är fredag igen! Veckorna bara springer förbi känns det som. Och jag och Ellen håller oss bra sysselsatta tycker jag. Vissa dagar är vi bara hemma och myser, kanske tar en promenad. Men ofta har vi något inplanerat. Är det inte mammaträningen, träffar med mammagruppen eller BVC-besök så umgås vi med vänner, både på dagtid och kvällstid. Vi shoppar, fikar, lunchar eller äter middag, tar promenader och leker med barnen. På söndag börjar Ellen dessutom på babysim! Ännu en aktivitet i kalendern!

Idag har mamma/mormor varit och hälsat på en stund. Vi fikade och tog en promenad.
Igår var jag och Ellen på Linneaträdgården och lunchade med vänner. Pomp de Lux hade visning så jag passade på att köpa en jättefin och mysig fleecejacka till Ellen som hon kommer kunna ha till våren.

Nu sover Ellen gott och jag väntar på att Andreas ska komma hem. Men det lär nog dröja två timmar till tyvärr. Får underhålla mig framför Kristallengalan på tv4 så länge.

fredags mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar